03 Ogos 2012

RM 10 @ 11 Ramadhan

 keladi masak tumis asam
 pajeri nenas sedap lagi
 daging masak kicap/hitam ke apa ntah nama dia.  sedap jugak
 sambal belacan
soya bean basi

semua lauk-pauk tu aku beli sebelum balik rumah.  kat area rumah aku ni ada banyak gerai time bulan puasa.  normally aku sampai lagi 10-15 minit nak berbuka, time tulah aku membeli.  tulah pasal selalu dapat harga murah kot...dia orang dah nak balik kan...hehehe... soya tu eimran yang beli masa balik tuisyen.  kesian kat dia ngan yasmin, lepas baca doa berbuka terus minum air tu, lepas tu dua dua berlari ke sink.  aku tengok pun pelik.  bukan berdua tapi bertiga ngan bibik sekali.  sib baik budak kecil dua orang tu tak minum air soya tu.   lepas tu aku terus suruh buang aje soya tu.  tapi kalau tengok dalam gambar tu pun memang dah berbuih kan...kesian kat dia orang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails