21 Mac 2011

Cuti2 Malaysia

Nak pergi bercuti 3 hari 2 malam, tapi barang2 macam nak cuti seminggu.  Biasalah tu, aku kalau balik kampung pun penuh kat belakang tu...bantal ngan selimut pun aku hangkut sekali.  Lagipun eimran dengan yasmin dah besar so dia orang bawa sendiri beg baju masing2.  Tak ada nak share2 ngan aku lagi.  Itu pun aku suruh yasmin sumbat baju danial dalam beg dia sekali.  Lapang sikit beg aku.
Tengok...cam nak pindah pun ada...ngeh..ngeh..ngeh...siap khemah lagi tu.  Kali ni kita orang ke destinasi yang sama masa cuti tahun baru cina hari tu.  Cuma kali ni kita orang duduk chalet yang lain sebab ramai.  Kali ni baru betul fun in the sun...walaupun hujan di petang hari.
berhenti tut..tut selepas tol pedas linggi.  Linggi ??? kampungku...
tidur qaseh, tidurrrrrr...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails