22 Mac 2011

Johnny's at Home

Memula sampai kat Pklg Balak tu dalam tengahari.  kelaparan ok.  Pagi tu kita orang breakfast cereal aje kat rumah.  Lepas tu makan kuih kat rumah SIL.  Dalam kereta makan jajan ajer...  Utk makan tengahari merangkap minum petang, kita orang ada makan mee goreng.  oh ya, kita orang siap masak2 bagai kat sini, ada chef ok...
Untuk dinnernya, ada steamboat.  Tapi aku memang tak ambik gambar mee ngan steamboat tu.  Tak kuasa nak keluar masuk bilik gi ambik kamera...cittt..macamlah kamera dslr!
Faham ajelah kalau duk kat tepi pantai ni, pasir memanjang...tu yang aku rimas kalau masuk bilik tu.  Aku rasa lain kali kalau pergi bercuti kat tepi pantai ni rasa cam nak bawa vacuum ngan mop ajer...rimas betul aku ngan pasir2 ni...budak2 ni syok aje keluar masuk...
Ni gambar steamboat kat rumah aku Ahad lepas.  dinner jugak ni.  Hari tu masa kat Pklg Balak tak berapa nak puas makan, tu yang suruh en suami buat lagi tu.   Lagipun hari tu sos steamboat tu kurenggggggg sikit.  Kali ni barulah ala2 Johnny's ...
 Siap ajak gi Tesco lagi tu cari bahan.  ngeh..ngeh..ngeh...dasar kuat makan!
Eimran ngan yasmin duk berebut nak makan bendi ngan kangkung ni aje.  Baguslah tu, makan sayur...
sos steamboat yang hhhmmmmm...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails