29 Mac 2011

Tak Tercapai Akalku

Memang tak terfikir oleh akal aku yang waras ni, kenapalah dia main game PSP abang dia kat atas meja makan.  Sebelum tu aku nampak dia duk main kat dalam bilik, lagi sekali tengok dah ada atas meja makan.  Hanginlah aku...
Memula aku memang nak marah dah, sekali tu tau apa dia jawab,' nanti aceh kacau abang nak main game ni'.  Laaaa...patutlah dia duk kat atas meja makan...dia tau yang qaseh tak dapat nak panjat kerusi tu...geliga betul otak dia ni...
Sebenarnya dia bukan pandai sangat main game kat PSP tu.  Suka hati dia aje nak tekan mana.  Memula aku yang duk main game tu, lepas tu dia lak sibuk nak main.  Bila dia start main, qaseh pulak duk kacau...padannnnnnnnn...

1 ulasan:

  1. cerdiknye la dia boleh terpk nak baring atas meja makan tuh..

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails