24 Mac 2011

Durian Dah Berbunga...


Balik dari Pklg Balak hari tu(citer pklg balak tx habis lagi ya, akan ada samb) lalu kat Saujana Impian, nampak lak kakak yang selalu jual durian tu tetiba lak ada berniaga.  Laju aje aku suruh en suami berhenti beli durian.  Kalau beli ngan kakak ni, InsyaAllah tak mengecewakan.  Memang kita orang selalu beli ngan dia aje.  Danial memang suka durian.  Kali ni menurun lak kat qaseh.  Aku ?  Tak yah citer lah.  Yasmin ngan eimran ikut mood.  Kadang makan kadang tx makan...elok gak tx makan tu, boleh aku makan lebih...

Gambar tak cantik sebab guna kamera hp cap ayam.  Bateri kamera dah kong masa kat Pklg Balak lagi.  Semenjak dua menjak ni cepat aje bateri kong walau pun dah charge semalaman.  Aku rasa nak campak ke laut aje...

2 ulasan:

  1. kita pun peminat durian,pengkalan badak kat mana yati heheheh

    BalasPadam
  2. durian kat kampung MDT tak berbunga lagi..taktau bila tawun dia nak berbuah..

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails