21 Mac 2011

I'm Back...

yo poyo aje kan...kalau setahun tak update pun tak ada saper yang kisah...kan..kan...kan...
tak ada maknanya nak berehat2 bagai, kalau ada askar 4 orang ni, kim salam aje lah nak berehat.  Sekarang ni pun dah tak larat nak tengok baju yang macam gunung berapi nak meletup tapi tak meletup2 tu...tak pun dah meletup berkali2...
Untuk membuka bicara awal ni, tempeklah gambar yasmin yang masih merengek2 tak nak ke sekolah...aku dah tak larat nak pujuk...suka hati mak kolah...

Kalau berjalan laju aje bersiap, cuba suruh siap pergi sekolah...
1st day cuti, anak2 bertuah aku pergi zoo negara.  Tapi aku tak ikut sebab ada urusan seri paduka baginda.  Balik dari zoo baru aku joint dia orang gi Pavillion, jalan2 cuci mata.  Ada lak pameran kereta lotus ni, suruh lah eimran posing2 kat situ.
Penat pusing2 kat Pavi, lepak kat J.Co.  Tu aku lah punya idea, sebab dah lama tak makan donut J.Co ni.  Tapi aku makan 2 ajerrrrrrrrrrrrr...
sedapnya...walaupun aku lebih suka big apple, sesekali kena J.Co pun oklah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails