23 Mac 2011

Kisah anak-anak


eimran dan yasmin sedang menikmati nasi lemak kukus.  eimran dari hari sampai memang ke laut aje kerja dia.  bangun tidur pun ke laut terus.  dia jenis tak kisah, laut ke, kolam ke, janji ada air, dia ok jer.  sampai itam melengut dah aku tengok dia.
Jangan mamat yang sorang ni...kim salam lah dia nak mandi laut.  itu pun lepas sarapan siap aku kejar dia lagi ajak mandi kat laut...marah betul dia...sorilah danial dapat ibu kaki buli...hehehe..aku rasa nak campak aje dia dlm laut tu, tapi dia punya peluk, sampai nak tercekik aku ni...siap berdukung dlm laut padahal bukan dalam mana pun sebab air dah surut.  qaseh pun rileks aje.

Yasmin lak, mmg ikut vontot aku aje...ntah apa2 aje dia ni.  Aku suruh joint sepupu sepapat ngan abang dia mandi laut pun tx nak.  Ada ke patut dia ajak aku mandi laut sekali...dahlah aku tengah sesi anyam ketupat...ishhh tak kose aku...kalau aku tx mandi laut konfem dia pun tak mandi...Hari ke 2 tu baru aku mandi laut, tu pun sbb dia lah merengek ajak aku...okeyyyy lepas ni fun..fun... in the sun...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails