14 Julai 2011

Mee Hoon Goreng

Rasanya aku buat mee hoon goreng ni hari Selasa lepas.  Hari Selasa tu aku ada course kat Bangi, dpt balik awal.  On the way balik dr Bangi tu aku dok fikir nak masak apalah hari ni.  Poning dah kepala mikirkan nak masak apa, sudahnya aku masak mee hoon goreng ni aje.  Sonang baitu...lagipun eimran ada tuisyen kat sekolah malam tu, so kalau masak yang simple cam ni, dptlah dia makan dulu sebelum pergi sekolah.  Kalau tak nanti kesian kat dia lapar. 
Yasmin tak sabar2 nak makan, sampai tak sempat nak sikat rambut.  Katanya nak makan dulu...Masa aku tengah menumis lagi dia duk tanya masak apa. 
aku paksa jugak danial ni makan.  sebenarnya danial ni sangat sangat susah nak suruh makan.  kalau dia makan 3 suap nasi, tu dah dikira banyaklah tu.  pasal tulah badan dia cekeding.  dia lagi ringan dari qaseh.  masa nak ambik gambar ni, cepat aje dia buat muka cam ntah apa2 tu...aku suruh dia buat elok2..
lagi dia buat ntah apa2...siap berdiri lagi ada...nakal sangat budak ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails