15 Julai 2011

Milo Sejuk

Saja nak try milo sejuk ni.  tergoda dengan iklannya??? tak lah..kebetulan masa lunch hour pergi mydin, ternampak kotak milo ni, macam menarik lak, terus aku sambar satu untuk anak2 terchenta kat rumah.  aku beli kotak kecil aje, ada 6 sachet kat dlm tu.  dlm hati dah berkira2 sorang satu termasuk aku n en suami.  tapi sampai rumah, sadaqallah...
model tak berbayar ni, macam tak suka aje...ehhh dia suka nen ajee...hehehe.satu sachet danial buat ratah gitu aje secara sembunyi kat dlm bilik.  aku pun tak perasan sebab duk melayan qaseh.  tau2 danial keluar dari bilik mulut comoh dah penuh milo...sabar ajelah aku...
Bila yasmin balik dari mengaji nak minum milo ni, danial pun nak jugak.  kali ni baru letak air sejuk.  dapatlah aku rasa sikit dari yasmin.  boleh tahan jugak.  sebelum letak air, danial ratah lagi sikit...tu yang comot mulut dia tu...feeling habis dapat minum milo...
malu kononnn....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails