11 Julai 2011

Panas...Panas...

Maunya tak panas, 1st time dlm hidup aku lepas makan durian duk depan kipas angin....kah..kah..kah..padan muka sendiri!!! Tapi masalahnya aku akan rugi besar kalau  tak makan ...sedap gilers durian ni.  Nikmat tak terhingga.  Tu yang kepanassssan lepas makan durian ni. 

Malam tadi pergi klinik sebab yasmin dan aku batuk.  aku saja nak check high  blood.  140/100...double padan muka!!!  kalau laki aku tahu ni mesti dia suruh makan durian lagi... hahaha...sekarang ni pun suara aku dah macam itik nila...susah betul nak bercakap..

Banyak kan durian kat sini.  Almost every year datang sini nak makan durian.  Ni area kat Pandan.  Tapi pandan jaya or pandan indah aku tak sure lah.  skrg ni kakak aku dah tau jalan shortcut lalu belakang tesco, terussssss aje sampai sini...

'Power Ranger' pun makan durian boleh tahan jugak.  Siap pakai ngan swimming suit lagi.  Agak2 kalau panas sangat nnt boleh terus terjun kolam...janji tak 'bertukar' sudah...
 yasmin sedang menikmati...
yasmin beria nak minum air kelapa, sudah nya tak habis pun.  dia gunakan duit upah cari uban ayah dia utk beli air kelapa...ehhh...ayah dah beruban ya!? Qaseh apasal nak nyorok2 tu...malu ke?? zoom sikit
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
 cakkkkkkkkkk....
balik dari makan durian terus terjun kuak lentang kat swimming pool...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails