09 Julai 2011

Saidina

Pagi ni baru aku ada kelapangan nak melayan eimran dengan yasmin main saidina.  Aku dah beli kan 2 minggu lepas.  Hari ni baru ada peluang nak main dengan dia orang.  Itu pun sebab danial tak bangun lagi.  Kalau dia bangun, kim salam lah jawabnya...
Aku saja jer bagi duit besar kat eimran, sebab dia jadi banker.  Dia jadi banker tu yang kena kira betul2.  Kalau pakai jari terkial2.  Last2 aku suruh ambik kertas ngan pensel.
Ni aset yasmin.  Dia ni aku maafkanlah...baru darjah 1, mmg failed nak kira duit ribu riban.  Akulah yang tolong dia kira.  tapi kira nombor kat dadu dia kira sendiri, siap pakai jari kiri kanan...hahaha..yang menyampahnya, asyik aku aje lak yang menyinggah kat tanah dia tu...
 Hahaha...ni aku punya aset...tamakkan...awal2 dah beli ladang.  Pantang singgah, membeli aje...tanah2 tu pun bila dia orang singgah, alahai sewanya rm 50 aje...cissss...
 Ni eimran punya aset.  Aku tak taulah apa strategik dia, sikit aje membeli...memula tu macam dah nak habis aje duit dia sebab memanjang aje kena cukai...tapi bila dah habis..dia lak yang menang...musykil betul aku...
Nilah ghoper banker saidina aku ni.  aku rasa dia menang sebab dia songlap duit bank kot???hahaha...mampus aku kalau dia baca...dah kalah tak nak mengaku....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails