19 Jun 2012

Akulah Juwita Itu

Perasanlah sangatttt...novel-novel ni bukan aku beli tau...sekadar meminjam dari kawan-kawan.  Kalau drawer aku kat opis ni, penuh dengan ntah apa-apa...sampah sarap + tempat simpan handbag aje.  Tapi kawan aku ni punya drawer...bolehlah dikatakan mini library kat opis.  Telan air liur aku tengok novel dia punya lah banyak.  Tu tak termasuk yang kat atas mejalah, yang dalam handbag(tengah baca) lah, kat rumah pun ada lagi katanya...
Aku berjaya pinjam 4 buah.  Baru habis baca satu..Akukah Juwita?  Best cerita ni.  Aku sampai gelak-gelak baca.  Anak-anak aku pelik aje tengok aku baca buku lepas tu gelak sorang-sorang.  Ibu kenapa ibu gelak?  cerita ni kelakarlah...jap lagi tengok aku duk senyum-senyum pula, tanya lagi, naper ibu senyum?  Bagi aku best cerita ni...keluaran kaki novel.  Silalah dapatkan di pasaran...hahaha...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails