29 Jun 2012

Pasar Malam @ Prima Saujana

Lamanyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tak pergi pasar malam kat Prima ni.  Berbulan, bulan, bulan, bulan lamanya.  Selalu lalu pandang-pandang aje.  Hari tu ajak en suami singgah...
Aku ambil gambar apa yang aku beli ajelah.  Beli murtabak keramat ni, ayam dan daging.  Not bad...sedap jugak.
Mesti lah cari ayam goreng uncle bob...aku langsung tak perasan yang paper bag ayam goreng ni dah lain.  Dulu tu warna kuning.  Kali ni, yang cekelat tu aje.  Eimran dengan ayah dia yang perasan.  Aku malas nak fikir, yang kuning tu dah habis kot...kalau tengok orang yang jual pun lain jugak.  Yang tu masa beli lagi aku dah perasan.  Tapi akukan always think positive...pekerja baru kot...sebab masih jual kat tapak yang sama...tapi tak tahulah pulak kalau dah bertukar orang...
 kacang rebus 3 bungkus RM 5
Rangka ayam fav en suami. tapi dia dapat makan sikit aje.  Yang lain anak-anak dah selamatkan dulu.  Kak Min baik hati tolong suapkan kat qaseh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails