22 Jun 2012

JJCM @ Alamanda Putrajaya

Kalau ikutkan hati en suami aku tu memang dia tak nak pergi Alamanda ni. Ntah apa nak di carinya...tak ada tempat lain ke?  tu antara ayat bebelan dia masa nak ajak gi Alamanda.  Memula tu aku nak ajak lunch kat Taman Pertanian aje, tapi memikirkan dah selalu sangat gi makan kat sana, lepas tu asyiklah makan sate...bosanlah...boleh tak kita gi Alamanda..


Tak ada apa pun nak cari sebenarnya...saja nak ajak makan kat foodcourt RASA kat shopping komplek ni.  Ada sekali tu kita orang sampai sini, tapi foodcourt tu under renovation.  Terbantutlah hasrat nak makan-makan masa tu.  Baru hari Ahad hari tu tertunailah hasrat hati aku nih.  Tapi kalau dah kesini, memanglah kena upgradekan kesabaran...mencari parking aje dua tiga kali pusing.  Nak mencari tempat duduk kat foodcourt tu pun sama juga ke lebih lagi kena pusing...sampai kan kita orang surrender terus masuk Al-Ikhsan.
 ni gambar lepas makan...tak ada arah tujuan...macam nilah ghopernya...
 Punyalah sedap dap dap popia ni, dua kali kita orang pergi beli
 coconut milk shake...
masa membuang masa kat dalam Al-Ikhsan tu, aku dah terbekenan kat kasut kaler grey tu.  Ohhh pleaseeee...
sedap sangat bila dah memakainya...lagi pun kasut aku yang tu dah lama bebenor memakainya.  Lupa pulak harga berapa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails