04 Julai 2012

Lunch @ Double Tree By Hilton

Lunch kat sini hari Jumaat lepas.  Ada one officer kat opis aku ni belanja.  Ni second time aku menjamu selera kat sini...memang best.  Pilihan adalah banyak.  Ada chinese food, indian food, malay food tak usah cakaplah kan...tapi sayang masa yang ada cuma satu jam sahaja.


Di sebabkan dulu dah makan indian food, kali ni aku bedal malay food pulak.  Tapi sayang lagi sekali tak dapat nak ambil gambar banyak-banyak and paling sedih tak dapat nak ambil gambar food yang aku makan, sebab duduk sebelah menyebelah ngan boss...akak maluuuu
 ni antara kuih muih segala...tapi satu pun aku tak rasa...
 sate...dua cucuk aje. 1 ayam 1 daging
1st round dah makan nasi.  of course ambil sambal udang with petai. sotong masak lemak ngan satu lagi tu ayam masak merah kot...lupalah pulak..
sate ngan lamb and satu lagi tu ayam.  tapi ayam tu tak habis
Aku makan ice cream ngan ABC pun tak dapat nak ambil gambar, pasal boss ada tak bangun bangun lak dia.  Yang lain tu cepat-cepat snap masa dia duk round nak ambil makanan...pantaskannnn

Makan kat sini memang sedap...tapi harga aku tak pasti pasal orang belanja.  So apalagi jom kita hi-tea pulak...

1 ulasan:

  1. salam sukses gan, bagi2 motivasi .,
    Hargailah hari kemarin,mimpikanlah hari esok, tetapi hiduplah untuk hari ini.,
    ditunggu kunjungan baliknya gan .,.

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails