04 Oktober 2010

434 punyer pasal...



Tak tahulah kenapa anak aku yg sorang ni tunjuk perasaan.  Nak cakap tx pandai lagi, kalau dia cakap bahasa dia pun aku tx paham...mmuuahhhahah...

Ada satu citer kelakar - malam minggu hari tu aku tinggal berdua jer ngan qaseh kat rumah.   Masa nak tgk majalah 3 aku pekena kopi 434.  Qaseh ni pantang nampak apa org makan semua dia nak jugak.  Bila aku minum kopi, dia pun nak jugak.  Aku pun apa lagi, bagi lah sesudu, dia nak lagi, aku sudukan lagi, dan lagi dan lagi...tx boleh jadi ni, cecepat aku habis kan...yalah, budak kecik mana boleh minum kopikan...

Sudahnyer malam tu sampai kul 1 pagi dia tx tidur.  Aku pun pelik, naperlah budak kecik ni tx tidur2 lagi.  Bila aku masukkan dlm buai, di tibainyer menangis cam org kena cubit!  panik pun ada gak aku.  yalah dah 1 pagi, sunyi sepi cam tu tetiba dengar suara dia melalak malam2 tu...suspen tau...bila aku keluarkan dr buai, elok jer dia lentuk kat bahu cam org nak tidur...

Tak kan aku nak dukung sampai pagi, last sekali aku buatkan susu botol utk dia, minum setengah terus gone with the wind...fuhhhhhh...lega akuuu....alhamdulillah...sebelum aku melelapkan mata, terfikir gak aku, naper dia susah nak tidur?  
 

1 ulasan:

  1. nasib dia tido klu x...besok mak dia pegi keja mesti ngantok punye...

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails