04 Oktober 2010

Last Open House





Semalam aku gi open house kawan sekolah kat Seremban.  Dia ni jugak merangkap aku punyer consultant.  Ni 1st time aku gi rumah dia, selalunyer kita org janji jumpa kat luar.  Bila dia jemput open house tu, harus aku tx kecewakan dia,she's my buddy as well...Jenuh kita org duk pusing mencari rumah, yg bestnyer, aku suruh yasmin baca alamat yg dia sms kat aku, yasmin boleh tersalah baca-instead of 3/5 dia pi baca 5/3...hambik kau, mula2 melilau cari jalan 5/3, bila aku rasa lain macam jer, aku lak baca sms tu, ghopernyer 3/5...nak gelak guling2 pun ada, nak hangin pun ada. 

My darling en suami pun dah hangin gak mula2 tu, eimran pun sama siap ajak balik lagi...bertuah betul...lepas tu cari lak jln 5/3, boleh pulak tx jumpa, 5/1 ngan 5/2 jumpa, 5/3 tx jumpa.  Cam ner nak jumpa kalau signboard dah hilang..ishhhh...ish....

Syukur alhamdulillah, kalau niat baik tu mesti di permudahkan,kan..kan...kan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails