12 Oktober 2010

Tetiba kerja banyak...

Dua hari ni, sy sibuk...byk kerja.  Selalunyer saya tx derlah busy sgt.  Semalam sy telah menolak 2 lunch date sbb sy nak habiskan kerja saya.  Sian kat kawan2 sy tu...

Tapi dlm kesibukan itu, sy di datangi oleh seorg kepochi...eeeee gerammmmm tau...

Kepochi  :  u kawan ngan dia ke?

Aku  :   suka hati aku lah nak kawan ngan sapa!(dlm hati jerlah...) knapa?

Kepochi  :  tak lah, dulu i kawan ngan dia tp dia tu suka paksa2 i..bla..bla..bla...

Aku  :  ??? 

Tak sukakan kalau ada org pagi2 dtg menyibuk kat kita cam tu....

3 ulasan:

  1. dia cemburu la tu
    tengok kamu kawan dengan dia..

    BalasPadam
  2. hihihihi lebih2 lak dia yer.. udahlah kita byk keje kan...

    BalasPadam
  3. Dekat tempat kerja selalu memang banyak orang cam ni.orang yang baik tak akan bagi nasihat macam tu.

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails