13 Oktober 2010

Bacathon 2010

Seawal 8.30 pagi aku dah keluar rumah menuju ke sekolah eimran. Aku ambik alternatif utk berjalan kaki ngan danial n yasmin. Nak exercise kan, harus jalan kaki...iklan kat tv pun suruh jln kaki 10k langkah sehari...Kalau nak ikutkan, boleh jer aku mintak en suami hantar sebelum dia gi kerja...tp tak apalah...eimran lak cam biasa gi naik basikal ngan iman.




gambar 2 kat atas ni, dia orang tgh tunggu ibu bersiap...kalau ada aktiviti time hari cuti, laju jer dia org ni bangun...cakap jer, 'nak ikut tx?'  confirmed mencanak dia org bangun...


 Sampai jer ternampak banner ni, apa lagi...terus buat pemeriksaan kesihatan...



High blood masih atas pagar...Utk BMI aku dlm kategori Obesiti tahap 1...muahhahaha...utk berat yg ideal dgn ketinggian aku, aku kena krgkan berat sehingga 61kg..wowwww...bykkkkk tuuuu....simpan dulu lah, belum mampu utk menyahut cabaran menurunkan berat sehingga 61kg...belum sampai seru lagi...nak kurus pun kena tunggu seru ke? apppaaa daaa...

lagi gambar sekitar bacathon akan aku update lagi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails