27 Oktober 2010

Sukaneka Sekolah Eimran

N3 aku dah bercampur aduk...tak kisah lah, janji dia org tahu yg aktiviti dia org dah aku blogkan. 
Habis jer sukan kat sekolah yasmin, kita org terus ke sekolah agama eimran pulak.  aku rasa ni 1st time sekolah dia buat aktiviti cam ni.  Kita org lambat pergi sini, sbb nak settled kat sekolah yasmin dulu, itu pun eimran cam dah merajuk sbb lambat...dia kata tx payah pergilah kalau dah lambat...suka2 hati dia jer.  Macam mana pun kena pergi jugak pasal dia dah siap2 beli kupon harga RM 15/-  tu yang aku gagahkan jugak pergi, kalau sikit2 tu aku tx kisah sgt.  Lagi satu, masa nak beli kupon ni, kam main lagi dia mintak, tx menyempat apa...sampai masa, sonang jer dia tx nak pergi...byk cantik muka kau.. bang..!!
Byk jugak gerai jualan, tp boleh dikatakan 100% menjual makanan.  masa nak beli kupon dulu, eimran beria nak masuk rumah hantu, sekali tgk beratur pjg, terus tx jadi...kupon2 tu aku habiskan beli makanan...dah tu jer yg dijual!  sekejap jer kita org kat sini sbb cam tx berapa menarik...ampun cikgu jgn mareee...habis jer kupon2 tu kita org terus chowwww...


nasib baik danial tx nampak power rangers yg tergantung tu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails