13 Oktober 2010

Playland @ Bacathon


Almost everyday eimran duk citer pasal dia nak masuk playland masa hari karnival bacathon sekolah dia nnt.  Rupanyer yasmin pun menaruh harapan gak lah nak masuk gak kat sini.  Aku saja lambat2kan nak masuk sini pasal nnt sure danial tx nak balik kalau dah main kat dlm ni...So, nilah tempat last sekali aku pergi sebelum balik...
Beratur panjang gilers nak masuk kat sini.  Setiap org dikenakan bayaran RM 3 utk masuk.  Aku suruh eimran beratur ngan adik2 dia dulu sementara aku gi beli tiket...berpeluh2 dia org beratur dlm panas tu.. setengah jam tu dia org beratur...danial dah mengerang2 kepenatan dan kepanasan masa ni...sian lak aku nengok kan, aku belikan air utk dia org ...utk mengelakkan danial bosan, aku pun janjilah belikan belon utk dia lepas main kat playland tu...sonyaplah kojap dia...









Tapiiiii ...bila dah masuk sini, tak hengat dia org ni...hilang penat....aku awal2 dah ingatkan eimran suh tengok2kan danial, yalah..yg masuk tu kebanyakan nyer budak sekolah, sure main lanyak jer dia org ni...mmg aku tgk danial ada gak sekali dua kena lanyak ngan budak2 yg besar dari dia, tapi dia bukan tahu sakit ke hapa, lagi seronok dia ada...

Main kat sini dlm 15 minit jer utk satu2 sesi...bila nak suruh keluar, penjaga kat situ akan tiup wisel suh budak2 ni keluar, nnt budak lain lak nak main.  Seperti yg aku duga, danial mmg menangis tx nak keluar...terpaksa aku dukung dia n cepat2 gi cari org yg jual belon pulak...
seeeeee...kan dah gumbira bila dapat belon...dia yg pilih belon spiderman tu, tersama lak ngan baju dia...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails