25 Oktober 2010

Aktiviti Hari Sabtu

Sabtu lepas bila aku letak status kat fb-sabtu yg membosankan...tx sangka pulak ada yg respond...muahhahh...Sabtu yg baru lepas ni, tx bosan dah...before lunch aku gi giant sbb anak2 bertuah ni, sibuk nak gi mandi kolam so ajaklah nak beli bola. 

 Untuk menyenangkan kerja, 3 org sekali aku sumbat dlm troli ni.  bila troli penuh cam ni, tx yahlah beli barang byk2...hahaha...
 Nak beli bola pun masalah, danial always nak yg ada superhero...eimran ngan yasmin tx kisah apa pun, janji ada bola...yg dia org pegang tu hrgnyer RM 13.  Membazirrrr...so ambik yg biasa jer harga 3 hengget!!!

Dah settled kat giant, kita org lunch kat mc d.  Budak2 ni suka jer kalau mc d. 
 kalau kat mc d, sos cili mesti nak angkut byk2.  Aku ingatkan kita org jer, org lain pun sama...





 comot dah budak kecik ni...semua benda dia nak makan...bukan rasa sikit2 punyer!
 eimran sajer buat muka cam tu...
yasmin yg bulat

Balik dr mc d, syok jer aku mengupdate blog sbb tx yah nak berebut2 ngan eimran..muahahaha...petang sabtu tu hujan lebat kat umah aku, syok nyer zzzzz....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails