20 Oktober 2010

Cendol Uncle Husain



makanan dah habis baru teringat nak ambik gambar...

Ini acara santai aku ngan en suami minggu lepas.  Kadang2 kalau ada benda nak discuss, kita org akan discuss kat luar, selalunyer lepas balik kerja terus singgah kat mana2 tempat yg sesuai...kalau balik rumah nnt, confirmedddddd.....sendiri mau ingatlah kan...

Kedai ni kat belakang sepital kajang jer.  Aku nampak masa duk ulang alik ngantar anak sedara yg praktikal kat sepital ni, tu yg try test tu...nama kedai uncle husain tp bukan meet uncle husain tu...tp tx taulah pulak kot ada kena mengena...aku pun tx interview lak kat adik yg ambik order tu...kadang2 aku buat gak selambar interview sesapa yg ambik order tu...tanyalah sapa owner, bila bukak kedai ni, selalu lalu tx nampak pun...tulah antara ayat2 power aku...en suami selalu bebel kat aku, kata sibuk jer nak tahu...hellloooo sy prihatin okey...

Boleh tahan gak lah makan kat situ.  Aku makan cendol ngan mee goreng.  en suami darling aku tu makan kue tiaw...dia tx kata boleh tahan, dia kata, bolehlahhhh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails