22 Oktober 2010

Bunga2 Matahari




Saja jer letak n3 cam tu... nak letak bunga jer cam tx best lak..teringat kat lagu maya tu yg tambah matahari tu..hehehe...Ni semua pokok2 bunga kat umah kakak aku yg gi Mekah tu.  Aku saje jer ambik gambar2 pokok2 ni masa aku duk lepak king kat umah dia few days b4 dia terbang hari tu.  Byk lagi pokok bunga dia, tapi ni jer yg aku snap.  Pokok pandan pun kam main menjadi, dia suh aku ambik sepokok, sampai umah aku, tx ada sapa yg nak gi cucuk kan kat belakang umah, sudahnyer sadaqalah.....

Aku teringin gak nak menanam pokok2 bunga kat umah aku sendiri, tp en suami aku tu selalu buat aku lemah lutut...ada jer dia nak komen...tu yg aku malas tu....kat umah aku tu ada satu jer pokok bunga, bunga sepit udang...tulah satu2 nyer pokok bunga yg ada.  Yang lainnyer sumer berdaun hijau- pokok mangga ngan keladi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails