13 Oktober 2010

Aktiviti Petang Sabtu

Hari Sabtu tu sebenarnyer aku dpt 2 jemputan ke open house lagi.  Satu kat taman aku tu, satu lagi kawan aku buat open house kat rumah anak2 yatim...di sebabkan invitation tu last minute, dan en suami pulak kerja on saturday, aku dpt pergi yg kat taman aku tu jer...Maaf ya, Zurina...InsyaAllah lain kali ada rezeki yg pergi..

so...sebelah petangnyer pulak, aku ngan kakak aku + anak2 sekali(mmg tx pernah tinggal dia org ni) ke rumah sorang lagi kakak aku kat mantin...saja lepak2 king...




 Danial yg kepenatan...dr dlm kereta lagi dia dah tidur.  Maunyer tx penat, dah lah bangun pagi, kat sekolah eimran pun kam main lagi dia bergumbira.  haruslah tu dia kepenatan...


Sampai kul 8 lebih lah kita org duk melepak king kat umah kakak aku nih...dia siap masak kueh tiaw goreng lagi...gambar kueh tiaw tx sempat nak ambik...sebenarnyer tx terpikir langsung nak ambik..hahaha dasyat sungguh aku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails