28 Oktober 2010

Charity Sales

 baju kanak2



 fancy cookies
Ni charity sales kat office aku since last week.  Kutipan utk rumah kebajikan.  Antaranyer yg aku ingat adalah utk rumah nur salam yg kat Chow Kit tu. Yang lain2 tu aku tx ingat pasal dept yg buat kutipan tuk rumah nur salam tu, everyday duk hantar email suruh dtg kat booth dia org...baguskan... Karnival(kat office aku pun ada karnival!) ni berlangsung 3 hari...
tiap hari kalau aku lalu kat sini, harus kengkawan kat dept lama duk memanggil2 aku suh beli kat booth dia org!!!  melampau tau dia org ni..hehehe..hari2 jugaklah aku membeli kat sini...apa tx nyer, ada jer dia org suh beli utk eimran lah..yasmin lah...byklah cantik muka dia org tu...membeli sambil menderma gitu. 
On last day aku siap lepak lagi kat gerai dia org sambil makan hotdog ngan rojak buah.  tp tx kuasa pulak aku nak ambik gambar...gambar2 yg kat atas tu pun dia org cam pelik jer aku duk klik2...
Tiga hari punyer karnival ni, dia org jemputlah KL Krash Pad dr rumah nur salam tu buat performance.  Tp malangnyer tiga hari tu aku tx berkesempatan nak menonton persembahan anak2 ni...frust betul...dia org buat 'Live street dance'...

1 ulasan:

  1. wah best tuak.. smbil kerja cuci mata dn poket huhhu

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails